Danemann Startet 27.November.2024 Link til dette innlegget Startet 27.November.2024 Leiter og leiter, men klarer ikke å finne føleren for kjølevannstemperaturen på min MD21B? Er det forresten mulig å montere oljetrykkmåler på denne motoren, i tilfelle hvor? Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
hegra Svart 27.November.2024 Link til dette innlegget Svart 27.November.2024 Helt bak på topplokket på venstre side. Bak den bakerste dysa . Sitér dette innlegget Link to post
Danemann Svart 27.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2024 Mener du da vanntemperatur- eller oljetrykkføler? Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
hegra Svart 27.November.2024 Link til dette innlegget Svart 27.November.2024 Jeg mener vanntemperatur. Oljetrykkgiver vet jeg ikke hvor står, men den er nok lavere nede, ofte i nærhet av oljefilter. Om motoren har de originale ledningene fremdeles skal ledning til vanntempmåler være gul, mens oljetrykkgiver har brun ledning. Skrap av motormalingen på ledningene så ser du fargene på dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.