Edopp Startet 27.November.2024 Link til dette innlegget Startet 27.November.2024 Jeg har ganske nylig kjøpt meg en Mikkel 26 og var så uheldig å miste roret, det forsvant i dypet. Da jeg aldri har hatt båten på land vet jeg lite om mål på roret og lurer på om noen som har samme type båt, kunne hjulpet meg med å finne riktig mål. Jeg tror jeg må få et mekanisk verksted til å lage et nytt. Jeg har ikke fått båten på land enda, så har ikke fått sett om akselen kommer ut under, men fra akselfestet oppe, går akselen nedover så langt jeg kan se. Lurer litt på hvordan det nye roret skal festes, mulig det må sveises fast. Sitér dette innlegget Link to post
larsern87 Svart 27.November.2024 Link til dette innlegget Svart 27.November.2024 Du kan jo kanskje prøve å ta kontakt med Norsk lystbåt destruksjon? Bare en liten måned siden dem la ut bilder på facebook siden dems av en mikkel 26 som ble hugget. Kanskje har de roret liggende for salg? Sitér dette innlegget Link to post
Edopp Svart 27.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2024 Takk for tipset. skal sjekke med dem i morgen :) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 29.November.2024 Link til dette innlegget Svart 29.November.2024 Sjekk også Kambo Marina, de hugger mye seilbåter, både små og store. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.