Akvanauten Svart 9.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2024 Hulda skrev On 1.12.2024 at 9.33: Etter at jeg har fått fylt møkkete diesel for mange ganger, vil jeg advare mot å fjerne doble filtersystemer. Uansett hvor mange tanker og motorer man har. Hulda har en motor, to tanker. Der den ene tanken med 'dobbeltrensa' diesel er nok til minst 20 timers drift. Jeg har også to tanker og en motor. Jeg har bare ett filter med vannutskiller. Diesel fra begge tanker går gjennom det ene filteret. Går det tett så hjelper det lite med to tanker. Retur går til den ene tanken, uavhengig av hvilken tank jeg bruker fra. Jeg har planer om å få inn (minst) ett filter til, samt kunne velge hvor retur går. Har du bilde / tegning / beskrivelse av hvordan du har lagt opp hos deg?? Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Hulda Svart 9.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2024 Tror det er bra beskrevet i 'Byggingen av Hulda'. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.