Sabben77 Startet 29.November.2024 Link til dette innlegget Startet 29.November.2024 På jakt etter nytt ekkolodd med 9" skjerm.. noen anbefalinger i jungelen? Finnes det en løsning med fastmontert sonar som kan sende trådløst til nettbrettet? Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 30.November.2024 Link til dette innlegget Svart 30.November.2024 Har simrad s2009 ombord. Veldig fornøyd. Anbefales om det kan sendes til nettbrett får noen med oppdatert EDB kurs svare for Sitér dette innlegget Link to post
svebe Svart 1.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2024 Lowrance har flere 9" som kan linkes til deres app. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 2.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2024 On 12/1/2024 at 1:08 AM, svebe said: Lowrance har flere 9" som kan linkes til deres app. Jeg har Lowrance HDS9 touch. forsåvidt fornøyd, men tungvint å bruke i forhold til de Garminplotterne jeg har hatt. sikkert en vanesak. Veldig avansert sonar/ekkolod som jeg knapt bruker. Er stort sett på tur jeg! Den har veldig bra interface mot Suzuki, og får inn alt av motordata på plotter. Ruter, planlegging og navigasjon synes jeg er enklest på Ipad. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.