HiWard Startet 30.November.2024 Link til dette innlegget Startet 30.November.2024 Jeg fikk en ide som tilsynelatende virker god, men jeg vil sjekke med forumet først. Hver vinter konsereverer jeg motor (se signaturfelt) ved å koble fra bensinslangen og koble til en ekstern tank med fet bensinblanding og konserveringsmiddel. For å gjøre dette litt smidigere, tenkte jeg å koble en ekstra slange inn på vannutskilleren (som har en ledig, blendet tilkobling) med en kuleventil og hurtigkobling i andre enden. Når det er tid for konservering, stenger jeg bensintilførsel fra den fastmonterte tanken og kobler til en liten ekstern tank via hurtigkoblingen. Er det noen åpenbare ulemper/farer ved et slikt opplegg? Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Hulda Svart 30.November.2024 Link til dette innlegget Svart 30.November.2024 Nei. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.