Mr.Bigalow Startet 1.Desember.2024 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2024 Hei Jeg er ny båteier og ny på dette forumet. Er det noen som vet hvilken stålpropell jeg bør skaffe og monterings høyde på motoren, må jeg ha heis? ✌️ Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 fant data på johnson 115 Oceanpro som jeg mistenker er samme motoren - 2.0 giring og 5500 anbefalt maxturtall. 13 splines prop aksling om jeg ikke husker feil. https://www.rubexprops.com/boat-propellers/rpm-range/?make=Johnson heis og høyde osv: hva skal du bruke båten til og hva er viktig? Er det maks toppfart eller skal båten lastes full av teiner osv eller brukes til vannsport feks? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.