Lars H. Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Ask skrev On 4.12.2024 at 11.36: Dersom eg skulle valgt eit nytt nick i dag hadde det blitt Pentahataren Eg blir uvel berre eg ser grønfargen til Volvo Penta. Dette er ein konsekvens av at eg har hatt Volvo Penta frå 70- og 80-talet.... Vis hele sitatet Litt på siden, men det sies blant oss i Yanmar menigheten: "Volvo har serviceverksted over hele landet, på hver odde. Men, takke fan... , det trenger de!" Og sorry, jeg kunne ikke dy meg i disse abstinens med båten på land. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Lars H. skrev On 4.12.2024 at 11.55: Litt på siden, men det sies blant oss i Yanmar menigheten: "Volvo har serviceverksted over hele landet, på hver odde. Men, takke fan... , det trenger de!" Og sorry, jeg kunne ikke dy meg i disse abstinens fra båten tider. Vis hele sitatet Nå er en del Volvo Perkins, som er noe annet.... Den beste båten er: Nå i dvale. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Men om 4 måneder er det slutt på dvalen for min Saga 27 fra 1986 med original Yanmar motor fra samme år! (takk for bildet). Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
husky dane 85 Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Ts prøv ei anonse på Finn,Da er mange gode båtar som berre ligg og ikkje blir brukt, får vondt når eg er ka båtar som går til desstruksjon/hugging,var nett ein Saga 27 som vart levert og grunnen,da hadde vore kortsluttning og liten brann i instrument panelet,dermed vart da for dyrt å fiksa i følge forsikringa Sitér dette innlegget Link to post
Halso Svart 4.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Ja har funnet en saga 27 som jeg kunne få til meget ok pris. Men ble litt skeptisk hvordan selger svarte meg. Men utifra bildene som var der så den ok ut. Den må kjøres fra Bergen til hgsd da. Så ble litt skeptisk, og bilen min klarer ikke så mye vekt på hengeren. Så vet ikke helt hvordan jeg evt skulle fraktet den på land så det blir gjennomført trygt. Det sto den var operativ, men litt sketchy og hive seg ut på tur om man ikke føler seg 100% på ting. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Den sagaen går du fint til HGSD Sitér dette innlegget Link to post
Halso Svart 4.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Du kikket på den ja? Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Ja og ein Viksund i Askvoll finn kode 382748500 Sitér dette innlegget Link to post
Halso Svart 4.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Begge de ser ut som prima objekter i mine øyne. Litt kjedelig om det ikke er vannpumpa da og jeg skal ha den hjem eneste. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 4.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Ikkje sikkert da er så komplesert,ny impeller og litt system rens så er kanskje alt ok,desse motorane er svert enkle og slitesterke,eg har hatt fleire slike gjennom eit langt båtliv og dei har aldrig svikta. Sitér dette innlegget Link to post
Halso Svart 4.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2024 Mja er jo greit med viksunden at den er litt mer stabil for her. Men så mye mer slitt ut da. Kanskje snakke litt med en mekaniker venn og se hva han tenker er lurt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.