Jump to content

Båtmagasinet nr. 12 i 1988

Askeladdmannen

Recommended Posts

Hei, jeg skulle gjerne lest artikkelen om Askeladden 15-3050 som ble publisert i Båtmagasinet i nummer 12 i 1988 på side 40. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Båtmagasinet tilbyr arkiv fra 2006 til 2024 og dermed kan ikke de hjelpe meg. De har heller ingen planer om å digitalisere eldre båtmagasiner.

Lars H. skrev for 10 timer siden:

Jeg tror jeg kan ha den årgangen liggende. Jeg har alt frem til for et par år siden et eller annet sted. Jeg skal lete litt. 

Nå har jeg lett over alt, gutterommet, boden og hemsen i garasjen, men finner ikke den årgangen.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

-morten- skrev for 10 timer siden:

Ikke lenge siden jeg kasta elle båtbladene mine som jeg arvet av en båtinteressert bekjendt som 12 åring!  Trodde alt lå på nett!?

De gamle fra lenge før internett kom ligger nok ikke der vil jeg tro.

Er ikke abonnent lengre, så får ikke logget inn der heller.

Jeg får titte i arkivet, ifølge lista mi fra 2020 mangler jeg mange fra 1988. Men ikke sikkert den er oppdatert :fniser:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...