Jump to content

Ahoy er ferdig

Akvanauten

Recommended Posts

Synd, handlet en del der. De var kanskje litt vel rause med rabattkoder, tror aldri jeg handlet uten å bruke en. Det er dyrt nok med ting som har "båt" i navnet og færre spesialbutikker i markedet taper vi forbrukere på. Ikke alt man kan/vil/bør kjøpe på Biltema og lignende kjeder som slår alle andre på pris, men ikke alltid kvalitet.

Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev

De har en gjennomsnittlig brutto avanse på varer på ca 20%. Uten at jeg kjenner bransjen så vil jeg anta at dette er snaut. Andre kostnader er alt utenom vare og lønnskost. Det kan være husleie til lager, kontor, transportmidler, regnskapsfører, revisor, strøm, komm avgifter, It kost osv.

Synd. det var der jeg fant ut hvor mye jeg ville betale for ting som ble levert fra http://flak.no til min lokale Mekk-butikk. Jeg fikk stort sett de prisene jeg ville ha, og butikken skal visstnok fortsatt ha tjent penger på meg.

Vifa - Bruce Roberts 35

Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

De har holdt priser på ting som jeg har reagert på. De har solgt saker til priser jeg må betale fra leverandør.

Så vår evige jakt på billigst mulig gjør at det blir håpløst å tjene penger. 
Det gjør at jeg i dag kun selger på bestilling og har et marginalt påslag for at det i det hele tatt skal ha noe for seg. 

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

• 2 måneder senere...
abbor skrev On 20.12.2024 at 17.05:

Hva kan andre driftskostnader være?  Lagerhold og programvare for nettbutikk? Ser ut til å være dette som har veltet lasset. 

Det kan være annonser på Google, facebook, båtplassen etc. 

"If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!"

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...