Akvanauten Startet 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Startet 20.Desember.2024 Ahoy er stengt. Mulig lave priser over tid ikke er noe suksessoppskrift? https://ahoy.no/ Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
chrisrik Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Regnskapet deres tyder på det... Dyrt for aksjonærene underveis ? Synd, de hadde bra utvalg. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
bliss X Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Det var leit. Får håpe de kommer igang igjen Sitér dette innlegget Link to post
Konas båt Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Synd, har handlet mye der siste året. Stort utvalg, gode priser, rask levering og god kundeservice. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Ja, god service, bra priser og hurtig levering. Synd. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Hva kan andre driftskostnader være? Lagerhold og programvare for nettbutikk? Ser ut til å være dette som har veltet lasset. Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 20.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2024 Synd, handlet en del der. De var kanskje litt vel rause med rabattkoder, tror aldri jeg handlet uten å bruke en. Det er dyrt nok med ting som har "båt" i navnet og færre spesialbutikker i markedet taper vi forbrukere på. Ikke alt man kan/vil/bør kjøpe på Biltema og lignende kjeder som slår alle andre på pris, men ikke alltid kvalitet. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
BåtGeir Svart 21.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2024 De har en gjennomsnittlig brutto avanse på varer på ca 20%. Uten at jeg kjenner bransjen så vil jeg anta at dette er snaut. Andre kostnader er alt utenom vare og lønnskost. Det kan være husleie til lager, kontor, transportmidler, regnskapsfører, revisor, strøm, komm avgifter, It kost osv. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 21.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2024 Det ser ut til at hovedeier klarer seg bra likevel: Sitat Navn Inntekt Formue Skatt 11.nn, Holmestrand, f. 1963 5 952 707 47 994 025 2 720 368 Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 21.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2024 Synd. det var der jeg fant ut hvor mye jeg ville betale for ting som ble levert fra http://flak.no til min lokale Mekk-butikk. Jeg fikk stort sett de prisene jeg ville ha, og butikken skal visstnok fortsatt ha tjent penger på meg. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Chilli Solbris Svart 22.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2024 De har holdt priser på ting som jeg har reagert på. De har solgt saker til priser jeg må betale fra leverandør. Så vår evige jakt på billigst mulig gjør at det blir håpløst å tjene penger. Det gjør at jeg i dag kun selger på bestilling og har et marginalt påslag for at det i det hele tatt skal ha noe for seg. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
tor-bs Svart 22.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2024 Er det snakk om en konkurs, eller er bare nettbutikken tatt ned? Finner ingen kunngjøring på brreg. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 24.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2024 De er konkurs ja. https://borsen.dagbladet.no/studio/borsenstudio/608?post=175422 Leit :/ men vi kan vel takke oss selv da vi vil ha alt billigst mulig. Båtlivet er dyrt nok som det er. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 24.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2024 Bigdrago skrev 43 minutter siden: Leit :/ men vi kan vel takke oss selv da vi vil ha alt billigst mulig. Det er da ikke kundenes rolle å passe på att butikken tar nok fortjeneste? Sitér dette innlegget Link to post
Marineshop AS Svart 4.Mars Link til dette innlegget Svart 4.Mars Jeg kan meddele at Marineshop AS nå har overtatt varelager, domene og agenturene som Ahoy hadde fra konkursen. Varene som Ahoy de var unike på vil være tilgjengelige på nettsidene om kort tid. Mer info: https://www.marineshop.no/kjøp-båtutstyr/kampanjer-og-aktuelt/kunngjøringer/overtakelse-av-ahoyno Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 8.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars abbor skrev On 20.12.2024 at 17.05: Hva kan andre driftskostnader være? Lagerhold og programvare for nettbutikk? Ser ut til å være dette som har veltet lasset. Det kan være annonser på Google, facebook, båtplassen etc. Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
pipe Svart 10.Mars Link til dette innlegget Svart 10.Mars Akvanauten skrev On 8.3.2025 at 17.13: Det kan være annonser på Google, facebook, båtplassen etc. Det var da voldsomt med utgifter til annonsering Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.