Fenris Startet 1.Januar Link til dette innlegget Startet 1.Januar Skal demontere Engbo type 32 for service. Denne er drøyt 20 år, men ser veldig lik ut dagens modell med unntak av elektronikk. Strømkablene har ingen «slakk» så spørsmålet er om jeg greier å få av dekslene for å komme til kabelfeste på montoren. Noen som har gjort dette før? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.Januar Link til dette innlegget Svart 1.Januar Start med å ta av trekk hjulet og føringen, for å få av dekslet, fordel med mange plussgrader når dekslet skal av. Ringe Jan Johansen - 95150993 Kan alt om Engbo og har hatt deler. noe lesestoff her. https://baatplassen.no/i/search/?&q=engbo&page=1&quick=1&search_and_or=and&sortby=relevancy Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Fenris Svart 1.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar Etter å ha fått av trekkehjulet, får jeg ut akslingen, eller må jeg lirke dekselet over? Sitér dette innlegget Link to post
Sommer2022 Svart 3.Januar Link til dette innlegget Svart 3.Januar On 1/1/2025 at 7:57 PM, Fenris said: Etter å ha fått av trekkehjulet, får jeg ut akslingen, eller må jeg lirke dekselet over? Du må lirke deklset over, går akkurat men som Roger Jo sier; pass på at det er litt temp så ikke det sprekker... (jeg har kun gort det i solsteken) Sitér dette innlegget Link to post
Fenris Svart 4.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar Dårlig idee nå, med andre ord 😱 takk.. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.Januar Link til dette innlegget Svart 4.Januar Fenris skrev 1 time siden: Dårlig idee nå, med andre ord 😱 takk. Litt byggeplast og en vifteovn gjør susen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.