Lenasmartin20 Startet 2.Januar Link til dette innlegget Startet 2.Januar Hei! Har overtatt en 25 HK Mercury mener det er 2001 modell. Er det noen andre anoder en den store nede/finnen som man også kan justere gader på? Har kikket og kikket, men kan ikke finne flere! Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 4.Januar Link til dette innlegget Svart 4.Januar Hei! Jeg ser det var lite svar å få her. Av nysgjerrighet søkte jeg litt på nett, og jeg fikk heller ikke treff på andre anoder enn den store med finne. Ikke akkurat noen fasit, da Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Januar Link til dette innlegget Svart 8.Januar Du har nok en nederst på braketten, i det minste. Men det er vel mest sannsynlig noe internt i motorblokka også. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lenasmartin20 Svart 9.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar index skrev On 8.1.2025 at 8.55: Du har nok en nederst på braketten, i det minste. Men det er vel mest sannsynlig noe internt i motorblokka også. Vis hele sitatet Det ville jo jeg også anta, men kan ikke finne noe, hverken på motoren eller på nettet! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.