geggen20 Startet Torsdag 14:53 Link til dette innlegget Startet Torsdag 14:53 Hei Eg har en rib med 2 stk yamaha autolube 60hk 2 takt motorer. Og eg la merke til i dag att det kommer bobler utav/ved propell på den ene motoren. Hva kan lage disse boblene, er det impelleren som har tatt kvelden . Eller tett kjølesystem/kanaler? Eg ser att kontrollstrålen på den motoren som lager boblene smådrypper bare, så noe må det vere :p Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart Fredag 03:27 Link til dette innlegget Svart Fredag 03:27 Jeg er heller bekymret for den andre motoren. Eksosen går ut via propellen, så hvor går eksosen ut på den andre motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Stormwatch Svart Fredag 15:55 Link til dette innlegget Svart Fredag 15:55 Står begge i gir og går på samme turtall? Sitér dette innlegget Link to post
geggen20 Svart Mandag 09:58 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 09:58 Ja begge motorane står i gir og har samme turtall , eksosen kommer fint utav propell på den andre motoren også. Men dei bobblene fra den andre motoren har eg aldri sett før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.