Steihy Startet Lørdag 13:51 Link til dette innlegget Startet Lørdag 13:51 Det vanskeligste med vintertur er å fylle vanntanken. Ankrer i Kongshavn i natt. Noen som vet om åpent vannuttak i eller rundt Bergen? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
alidal Svart Lørdag 14:07 Link til dette innlegget Svart Lørdag 14:07 Var i alle fall vann ved Holbergkaien for ca 3 uker siden.. (der hvor Beffen går) https://www.google.com/maps/@60.3971713,5.3165189,16.43z?hl=no&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDExNS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart Lørdag 14:30 Link til dette innlegget Svart Lørdag 14:30 Er du på vei sørover så pleier vannet på bunnpris vedholmen være på om vinteren. Du kan ringe de å få det bekreftet på 56305404 Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Steini Svart Lørdag 14:57 Link til dette innlegget Svart Lørdag 14:57 Hadde samme problem nokon år. Men så laga eg meg ein adapter så eg kunne kobla meg på brannhydranter. Støypte ein messig gardenakobling inn i ein nor kobling 👍 Men ein skal vær litt forsiktig kor ein bruker den, då det er litt i gråsonen. Eg pleide å spør i havna om det var greit om eg brukte den. Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Ask Svart Lørdag 23:43 Link til dette innlegget Svart Lørdag 23:43 Send meg ei im søndag ettermiddag så skal du få vatn. Nordnes. Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart Søndag 13:23 Link til dette innlegget Svart Søndag 13:23 Tror gjestehavnen i Strusshamn har vannet åpent om vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart Søndag 17:41 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 17:41 Gikk rett fra Kongshavn til Strusshamn i formiddag. Trengte et døgn i gjestehavn for lading av forbruksbank- har ikke vært mye solfangst de siste dagene. Tok en lang dag med sport på gjestenettet. Vannet er stengt i gjestehavna, men jeg fant en frostfri kran på båtsenteret. Fint å legge til på flytebrygga rett ved badstuflåten. Det var ingen å spørre, men jeg regner med jeg hadde fått lov. Takk for tips, og tilbud fra Ask. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.