nik0lai Startet Søndag 22:57 Link til dette innlegget Startet Søndag 22:57 Hei. Jeg har en Laguna 1150 med ett 4 år gammel Bravo 3 XR drev. Når jeg vintersko serverte båten synes jeg det er mye lyd i drevet. Følte også det i fjor, men fikk beskjed av firma jeg kjøpte av at slik skal det være.. Men skal det virkelig være så mye lyd i det? Kanskje vanskelig å bedømme på en video, men... https://drive.google.com/file/d/1MsFWKpohBcH0yq4RMspj88xtYSdJYTUs/view?usp=drivesdk Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
steyr t Svart Mandag 05:39 Link til dette innlegget Svart Mandag 05:39 Hei jeg greide dessverre ikke å åpne videoen ,men det er vanlig med en del støy fra bravo XR . Disse har rettskårede tenner både oppe og nede i huset og det lager lyd i forhold til spiralskårede tenner som er vanlig. Fordelen er at de er sterkere og det kommer godt med siden det er en tung båt. Sitér dette innlegget Link to post
nik0lai Svart Mandag 19:54 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 19:54 Har endret tilgangen nå, slik at det skal være mulig for alle å se den uten å be om tilgang, beklager det. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
Lunde14 Svart Mandag 20:06 Link til dette innlegget Svart Mandag 20:06 Klarer heller ikke og opne videoen, har du båten på land slik at du kan få sjekket oljen. Ser på mine drev,Bravo1 så synes jeg også at de skrangler noe veldig når båten går på tomgang men slik har de altid vert og også fåt beskjed om at det er normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart Mandag 23:07 Link til dette innlegget Svart Mandag 23:07 Videoen funker. Pussig lyd ja. Kanskje drivknuten? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.