Eika Startet 22.Januar Link til dette innlegget Startet 22.Januar Er det noen her inne som vet om det er mulighet for og få tak i 2-3kg med sort gelcoat ral9005 i området rundt Volda, idag ? Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 22.Januar Link til dette innlegget Svart 22.Januar 2 som produserer båt i nærheten. Westplast (Leinøy) GS Marine (Gursken ) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.Januar Link til dette innlegget Svart 22.Januar Boatmad skrev 1 time siden: 2 som produserer båt i nærheten. Westplast (Leinøy) GS Marine (Gursken ) Og Proas på Leikong. Det blir nok det nærmeste for deg. Usikker på om dei selger slikt over disk. Da er det nok Westplast det det er størst mulighet å få tak i. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.Januar Link til dette innlegget Svart 22.Januar https://www.bing.com/aclick?ld=e8h1GGU7K6znVEwZV818xXTjVUCUyLz3wWHCrhG2HqZSLyxVC32AGkTkAf63d51xJEmRkfiwO9JibAkCmmKL0nfVWk24HmIlK_D188vrsre32Ep1pmFlZjtexcMXYYzBoHXhgverYZQyTTen4sniNInBJeNjLmZs40FQppW_QSbCXO9csx&u=aHR0cHMlM2ElMmYlMmZ3d3cubWVnYWZsaXMubm8lMmZtYWxpbmclMmZsYWtrLW9nLXNwZXNpYWxwcm9kdWt0ZXIlMmZjcmFmdHMtc3ByYXltYWxpbmctc29ydC1yYWw5MDA1LW1hdHQlM2Ztc2Nsa2lkJTNkYjMwOTVhZWM2OGE4MTk3ZTAxYzAzZDdjYTMwZDkwNmElMjZ1dG1fc291cmNlJTNkYmluZyUyNnV0bV9tZWRpdW0lM2RjcGMlMjZ1dG1fY2FtcGFpZ24lM2QzLjAlMjUyMC0lMjUyMER5bmFtaWMlMjUyMFNlYXJjaCUyNTIwLSUyNTIwRFNBJTI2dXRtX3Rlcm0lM2RodHRwcyUyNTNBJTI1MkYlMjUyRnd3dy5tZWdhZmxpcy5ubyUyNTJGbWFsaW5nJTI2dXRtX2NvbnRlbnQlM2RLYXRlZ29yaSUyNTIwJTI1N0MlMjUyME1hbGluZw&rlid=b3095aec68a8197e01c03d7ca30d906a Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Eika Svart 22.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar Jeg hørte med westplast, de hadde endel bortsett på svart. De 2 andre trur jeg han andre ringte, men i nøden så blei det til at det blir carbon vindskjerm istedenfor sort @Faxen der var det ikke mye gelcoat å spore opp, hardvoks og maling er helt ubrukeligt når man trenger gelcoat Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 22.Januar Link til dette innlegget Svart 22.Januar Eika skrev for 2 timer siden: Jeg hørte med westplast, de hadde endel bortsett på svart. De 2 andre trur jeg han andre ringte, men i nøden så blei det til at det blir carbon vindskjerm istedenfor sort @Faxen der var det ikke mye gelcoat å spore opp, hardvoks og maling er helt ubrukeligt når man trenger gelcoat Med Carbon blir det bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.