Silje 4 Startet 24.Januar Link til dette innlegget Startet 24.Januar Har vært i kontakt med flere Yamaha verksteder/forhandlere som aldri har hørt om innenbords motor og hekkaggregat. Søker etter noen som kan sette meg i forbindelse med en leverandør. Jeg har funnet en del som kan passe på nettet med Delenr.: 6T4-4383H-01-00 (Olje slange til utvendig aggregat) men den ser ikke helt lik ut til den som er montert på i dag. Den delen jeg søker etter er bare et rør ca 6-7 cm langt og er bøyd i 90 gr. og skrukobling i begge ender. (Type agregat: GNO DP 4004 23) Motor ME420STI Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 12.April Link til dette innlegget Svart 12.April Ikke et vondt ord om forklaringen din, men ta et bilde og legg ut her og på Finn. Det finnes flere deledrev stående rundt om, husker ikke i farta hvem som har, men det hender jeg kommer på slikt etter noen timer/dager Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.