Nuninho Startet 25.Januar Link til dette innlegget Startet 25.Januar Hei På min Ibiza 24 SE Touring 2003 model er teak begynt å bli slitt at eg vurdere å skaffe nytt. Er det nokon som har erfaring med å bytte ut teaken på badeplattformen og evt kor ein får tak i nytt? Er det nokon som selger ferdig mål som enkelt kan monteres? Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 25.Januar Link til dette innlegget Svart 25.Januar Du kan høre med Sandøy Båtdekk, mulig de har mal og kan lage ny i teak eller synteak. Har kjøpt ny synteak til min Windy 8000 som skal monteres til våren, du får et kit med monteringsanvisning og lim. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Eika Svart 25.Januar Link til dette innlegget Svart 25.Januar Hvis ikke de har mal og du bor i nærheten, så kommer Sander med 3D scanneren sånn at han får programmert cnc maskina Sitér dette innlegget Link to post
Nuninho Svart 25.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Januar Takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.