riko Startet Tirsdag 19:13 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 19:13 Hei båtfolk, vi trenger å få installert opplegg for tømming av septiktanken over dekk på en 1980-modell Najad. Er det noen som har tips om aktører som påtar seg slikt i Oslo-området? 🙏 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Tirsdag 22:09 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 22:09 Er egentlig greit å gjøre selv også. I Oslo-o rådet vet jeg ikke om noen. Men hør med Ragnar Ringstad i Fredrikstad om dere ikke finner noen i Oslo. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
riko Svart 22 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Takk for tips. Absolutt en jobb man kan gjøre selv så klart, men det er så mange ting som skal gjøres i livet og tiden strekker ikke helt til for øyeblikket. Håper å finne noen i Oslo-området. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Har både tømming til sjø og utakk for tømmestasjon. Men er jo ingen tømmestasjoner i midtnorge som jeg vet av ihvertfall. Mulig de har en i Trondheim!? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.