riko Startet Tirsdag 19:13 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 19:13 Hei båtfolk, vi trenger å få installert opplegg for tømming av septiktanken over dekk på en 1980-modell Najad. Er det noen som har tips om aktører som påtar seg slikt i Oslo-området? 🙏 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Tirsdag 22:09 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 22:09 Er egentlig greit å gjøre selv også. I Oslo-o rådet vet jeg ikke om noen. Men hør med Ragnar Ringstad i Fredrikstad om dere ikke finner noen i Oslo. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
riko Svart igår klokken 10:04 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:04 Takk for tips. Absolutt en jobb man kan gjøre selv så klart, men det er så mange ting som skal gjøres i livet og tiden strekker ikke helt til for øyeblikket. Håper å finne noen i Oslo-området. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart igår klokken 10:07 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:07 Har både tømming til sjø og utakk for tømmestasjon. Men er jo ingen tømmestasjoner i midtnorge som jeg vet av ihvertfall. Mulig de har en i Trondheim!? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.