naith1991 Startet 30.Januar Link til dette innlegget Startet 30.Januar Hei, jeg er ny i båtlivet, men jeg har en mercruiser 1.7 motor som ikke starter. Når jeg prøver så hører jeg tydlig starteren spinne men den legger seg ikke på motoren. er dette da en defekt starter eller kan det hver noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Hei og velkommen ! Jeg ville gått over alle ledninger/koblingspunkter og vært sikker på at det er god kontakt. Et full ladet batteri er også en fordel. Eller så kan du skru ut starteren og få et verksted til å ta en test på den. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Hulda Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Hvis starteren spinner har innslagsreléet slått inn. Da kan det være frihjulet i bendixdrevet som er defekt eller at leamikken mellom relé og bendix er defekt. Regner med at det ikke er 'Fordstarter' på denne motoren. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 31.Januar Link til dette innlegget Svart 31.Januar På en påhenger jeg hadde skjedde det samme. det var treghet på Bendixdrevet. renset og smurte opp, og det var aldri noe problem med innslaget Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.