Ask Startet 30.Januar Link til dette innlegget Startet 30.Januar Hei Den eine mastevinsjen min "hoppar over" når eg sveiver den vegen som er det høgaste giret. Eg har demontert vinsjen, og det synest som om "baksperrene" virkar som dei skal. Vinsjen er ein Meissner 23ST - 41. Vinsjen er frå 1995. Kan det vera "hakka" (eller kva det no heiter) inne i tannhjula som er for slitte? Kan det vera at fjørene er for slappe, slik at baksperrene ikkje kjem heilt inn i "hakka"? For meg så ser det ut som om "baksperrene" ikkje er så slitte. Eg er takksam for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Går låsehakene lett inn/ut? De SER UT til trenge rengjøring og smøring... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
shipahoy Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Du må uansett rense alle delene skikkelig først. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 30.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar Takk. Låsehakene går lett inn og ut. Alle delene blei grundig reingjort i mai 2023. Dei to siste bileta er frå då eg demonterte vinsjen i mai 2023. (Då var ein aksling knekt, men eg fekk ein kompis til å laga ein ny aksling.) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Låsehakene (pal)skal kun ha olje , ikke fett som resten av vinsjen. Men det visste du kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 30.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar Lazyjack skrev 1 minutt siden: Låsehakene (pal)skal kun ha olje , ikke fett. Men det visste du kanskje? Takk. Det visste eg ikkje. Eg smurte alt med eit tynt lag med vinsjfett. Har du tru på at det er tilstrekkeleg å få bort fettet, skifta fjører og ha på olja i staden? Sitér dette innlegget Link to post
Portofin Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Ut ifrå bildene og bedømme så ser tannhjulene veldig utslitt ut. Hakene kan like godt gå andre veien når det er runde som dine er der Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 30.Januar Link til dette innlegget Svart 30.Januar Det kan godt tenkes at innersiden av tannhjulene er slitt men det er i alle fall svært viktig at hakene kun får olje, med fett vil de ikke kunne sprette ut og sperre slik de skal. Står nevnt i alle bruksanvisninger for vinsjer, uansett fabrikat. Om du må skifte fjærer vet jeg ikke, da kan jo vaske godt og smøre med olje så får du se ? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 31.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar Er det butikkar som har stort utval i fjører, eller er det noko som må kjøpast av vinsjseljarar? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai Portofin skrev On 30.1.2025 at 21.56: Ut ifrå bildene og bedømme så ser tannhjulene veldig utslitt ut. Hakene kan like godt gå andre veien når det er runde som dine er der Hei Det er korrekt. Vinsjane er utslitte, og eg må ha nye. Takk for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.