Jump to content

Kva må til for å fiksa Meissner 23ST - 41 vinsjen min? Sjå bilete.

Ask

Recommended Posts

Hei

Den eine mastevinsjen min "hoppar over" når eg sveiver den vegen som er det høgaste giret.

Eg har demontert vinsjen, og det synest som om "baksperrene" virkar som dei skal.

Vinsjen er ein Meissner 23ST - 41. Vinsjen er frå 1995.

Kan det vera "hakka" (eller kva det no heiter) inne i tannhjula som er for slitte?

Kan det vera at fjørene er for slappe, slik at baksperrene ikkje kjem heilt inn i "hakka"?

For meg så ser det ut som om "baksperrene" ikkje er så slitte.

Eg er takksam for alle svar.

Vinsj15.jpg

Vinsj18.jpg

Vinsj19.jpg

Vinsj20.jpg

Vinsj6.jpg

Vinsj11.jpg

Går låsehakene lett inn/ut? De SER UT til trenge rengjøring og smøring...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Takk.

Låsehakene går lett inn og ut.

Alle delene blei grundig reingjort i mai 2023.

Dei to siste bileta er frå då eg demonterte vinsjen i mai 2023.

(Då var ein aksling knekt, men eg fekk ein kompis til å laga ein ny aksling.)

Lazyjack skrev 1 minutt siden:

Låsehakene (pal)skal kun ha olje , ikke fett. Men det visste du kanskje?

Takk.

Det visste eg ikkje. Eg smurte alt med eit tynt lag med vinsjfett.

Har du tru på at det er tilstrekkeleg å få bort fettet, skifta fjører og ha på olja i staden?

Det kan godt tenkes at innersiden av tannhjulene er slitt men det er i alle fall svært viktig at hakene kun får olje, med fett vil de ikke kunne sprette ut og sperre slik de skal. Står nevnt i alle bruksanvisninger for vinsjer, uansett fabrikat.

Om du må skifte fjærer vet jeg ikke, da kan jo vaske godt og smøre med olje så får du se ?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...