sanjen Startet 1.Februar Link til dette innlegget Startet 1.Februar Jeg har en skibsplast sportsmann 13 liggende som prosjekt. Trenger ideer om hva og hvordan. Skulle jene ha hatt nokon ideer om hvordan jeg kan bygge den tilbake til hvordan den var før. Hva treverk som skal brukes må jeg ha vanntette plater under der igjen??? Kom med ideer trenger all hjelp jeg kan få. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 4.Februar Link til dette innlegget Svart 4.Februar Kult prosjekt som kan bli en flott tråd. Overrasket over at du ikke har fått noen svar. Vurder om du skal bytte Emnetittel selv om jeg synes den er «grei» Restaurere/gjenoppbygging av Skipsplast 13 årsmodell. Ønsker alle gode råd Kan være et alternativ Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Hakkannen Svart 4.Februar Link til dette innlegget Svart 4.Februar Enig, kan bli et spennende prosjekt. Du kan jo ta en kikk i denne tråden for inspirasjon, denne ble veldig fin! Skipsplast fra 1964? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.Februar Link til dette innlegget Svart 4.Februar .. TS, hvor i landet holder du til? Mulig det er noen "veteranbåt" entusiaster som har noe lignende du kan få ta en titt på i "real life" for inspirasjon feks her : https://www.vestagdermuseet.no/odderoya/publikumstilbud/plastbat/ Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
sanjen Svart 7.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar Hakkannen skrev On 4.2.2025 at 7.51: Enig, kan bli et spennende prosjekt. Du kan jo ta en kikk i denne tråden for inspirasjon, denne ble veldig fin! Skipsplast fra 1964? Ja den ble kjempefin brukte en kveld for ett års tid tilbake på å lese den. Jeg tenkte litt mer orginalt da med to seter foran og sofa bak Sitér dette innlegget Link to post
sanjen Svart 7.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar ivar skrev On 4.2.2025 at 10.36: .. TS, hvor i landet holder du til? Mulig det er noen "veteranbåt" entusiaster som har noe lignende du kan få ta en titt på i "real life" for inspirasjon feks her : https://www.vestagdermuseet.no/odderoya/publikumstilbud/plastbat/ Holder til i Kvinnherad på vestlandet, vi har en liten veteranbåt klubb her men litt usikker hva de har, tror det helst er motorer. Sitér dette innlegget Link to post
sanjen Svart 7.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar Bellil skrev On 4.2.2025 at 6.29: Kult prosjekt som kan bli en flott tråd. Overrasket over at du ikke har fått noen svar. Vurder om du skal bytte Emnetittel selv om jeg synes den er «grei» Restaurere/gjenoppbygging av Skipsplast 13 årsmodell. Ønsker alle gode råd Kan være et alternativ Jo skulle nok hatt en litt mer "catchy" emnetittel men går det ann å endre emnetittelen nå? Eller er det for sent Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 12.Februar Link til dette innlegget Svart 12.Februar Kanskje en moderator kan gjøre jobben eller Bliss X som vel eier forumet Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.