Jump to content

Skibsplast 13 prosjekt trenger ideer

sanjen

Recommended Posts

Jeg har en skibsplast sportsmann 13 liggende som prosjekt. Trenger ideer om hva og hvordan. Skulle jene ha hatt nokon ideer om hvordan jeg kan bygge den tilbake til hvordan den var før. Hva treverk som skal brukes må jeg ha vanntette plater under der igjen???  Kom med ideer trenger all hjelp jeg kan få.PXL_20250201_154723418.jpg.7ea077cbb7b743a40679f4bee4fbe300.jpgPXL_20250201_154650302.jpg.f4f1b5ff00c1caf0b0dfbb3a7ee9afcf.jpglastned.jpeg.b28911a385db595fecd0967df7a20a10.jpeg

PXL_20250201_154913653.jpg

Kult prosjekt som kan bli en flott tråd. Overrasket over at du ikke har fått noen svar. Vurder om du skal bytte Emnetittel selv om jeg synes den er «grei»

Restaurere/gjenoppbygging av Skipsplast 13 årsmodell. Ønsker alle gode råd

Kan være et alternativ 

A calm sea never made a skilled sailor 
D5L

.. TS, hvor i landet holder du til?     Mulig det er noen "veteranbåt" entusiaster som har noe lignende du kan få ta en titt på i "real life" for inspirasjon 

feks her :  https://www.vestagdermuseet.no/odderoya/publikumstilbud/plastbat/

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Hakkannen skrev On 4.2.2025 at 7.51:

Enig, kan bli et spennende prosjekt. Du kan jo ta en kikk i denne tråden for inspirasjon, denne ble veldig fin! Skipsplast fra 1964?

Ja den ble kjempefin brukte en kveld for ett års tid tilbake på å lese den. Jeg tenkte litt mer orginalt da med to seter foran og sofa bak

ivar skrev On 4.2.2025 at 10.36:

.. TS, hvor i landet holder du til?     Mulig det er noen "veteranbåt" entusiaster som har noe lignende du kan få ta en titt på i "real life" for inspirasjon 

feks her :  https://www.vestagdermuseet.no/odderoya/publikumstilbud/plastbat/

Holder til i Kvinnherad på vestlandet, vi har en liten veteranbåt klubb her men litt usikker hva de har, tror det helst er motorer.

Bellil skrev On 4.2.2025 at 6.29:

Kult prosjekt som kan bli en flott tråd. Overrasket over at du ikke har fått noen svar. Vurder om du skal bytte Emnetittel selv om jeg synes den er «grei»

Restaurere/gjenoppbygging av Skipsplast 13 årsmodell. Ønsker alle gode råd

Kan være et alternativ 

Jo skulle nok hatt en litt mer "catchy" emnetittel men går det ann å endre emnetittelen nå? Eller er det for sent

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...