Kjellibelli Startet 4.Februar Link til dette innlegget Startet 4.Februar Hei! Holder på å installere Dieselvarmer i båten, og tenker å koble den til hovedtanken, noen som har noen erfaring med hvilken Tankuttak som passer? Nidelv 24, 1983 mvh. Kjell Martin rakk for svar Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 6.Februar Link til dette innlegget Svart 6.Februar Det finnes T stykker i forskjellige dimensjoner, for å ta ut diesel fra motorforsyningen. En må være ekstra nøye med tetning med en slik kobling, så det ikke suges inn falsk luft. Luft i systemet merkes med at den pulserende dieselpumpen får en hard gange. Da er det gjerne rett før varmeren stopper. Det beste er gjerne et eget stigerør. Mulig det finnes allerede i de ekstra tilkoblingene. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Februar Link til dette innlegget Svart 6.Februar Hvorfor ikke bare åpne mannhullet og sjekke om de ekstra uttakene har stigerør? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kjellibelli Svart 6.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar Takk for svar! Jeg bare lurte før jeg satt igang med det.. Takk for gode tips, skal sjekke om det allerede er stigerør der, tenkte først at det bare var gjennomføringer for å sette inn stigerør.. Det hadde vært det beste, eller så var det en fin idè med t-stykke også! Skal oppdatere tråden?? Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 6.Februar Link til dette innlegget Svart 6.Februar Evt om du har en vannutskiller eller grovfilter før pumpa som du kan koble en ekstra utgang på ? Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Kjellibelli Svart 6.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar finnarne skrev 54 minutter siden: Evt om du har en vannutskiller eller grovfilter før pumpa som du kan koble en ekstra utgang på ? Ja det var en veldig god idè! Det skal jeg utforske litt på!?? takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Kjellibelli Svart 11.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar Var stigerør på det ene uttaket, brukte kamera i inspeksjonsluka så fikk jeg sett stigerørene og en rein tank, takk for hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Kjellibelli Svart 16.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar Denne passet, og det var allerede stigerør innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.