Jump to content

Presenningsstativ, hvem selger denne typen?

mag-la

Recommended Posts

Vet noen hvilken forhandler eller importør som selger presenningsstativ av denne typen? Jeg har det komplett som dekkstativ, men ønsker å utvide med et par ekstra stenger, med den spesielle festekroken som skrues til over mønestanga. Har kjøpt det brukt for flere år siden, vet ikke hvor det opprinnelig er kjøpt.IMG_0627.png.597d4eda25f44480d837e8f29e7349c6.pngIMG_0628.png.e09e5609a07a25f46936e7b3afb3c8c4.pngIMG_0625.jpeg.53f474edc6128214a9dd786ad54269f6.jpeg

Takk for tips, men ingen av settene hos Sestronic er typen jeg etterlyser. Det som er spesielt med festene mot mønestanga på mitt, er at kroken med støttestanga legges over mønestanga, og støttestanga vris rundt til kroken er tight, alt uten bruk av verktøy.

mag-la skrev On 11.2.2025 at 16.39:

av denne typen?

Det kan muligens hjelpe om du oppgir diameter på røra så folk lettere kan identifisere de riktige og eliminere diverse feilprodukter.

Kanskje er det noen som har noe liggende de kan selge hvis de får vite diameter og dermed skjønner at det er samme som de har selv.

Har selv et Maritim presenningsstativ (ikke sånn du etterlyser) til båt som kan selges for 3-4 hundrelapper.

Data fra hukommelsen, ikke kontrollmålt eller kikket på nylig:

Rørdiameyer ca 45mm.

Båtstørrelse ca 15-20 fot.

En knekt brakett.

Bærebag med Maritim-logo.

Nær Hønefoss.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...