Bilo Startet 11.Februar Link til dette innlegget Startet 11.Februar Det er sikkert en "million" tråder om dette, men jeg prøver likevel : Bella 621 DC med 135hk Mercury Verado, hvilken propell ville dere valgt ? Den som står på nå er 14 1/2 x 19 Jeg tenkte å få tak i en stålpropell isteden for den orginale som står på nå. Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 11.Februar Link til dette innlegget Svart 11.Februar Begynn med å endre tittelen på innlegget ditt. Da får du bedre svar og tråden blir ikke stengt. Velkommen til baatplassen og lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.Februar Link til dette innlegget Svart 11.Februar tror jeg ville testa med propellen du har nå først, for å finne toppturtall og fart og hvordan den funker til ditt bruk. Lettere å velge når man har mer data å gå ut fra Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.