Arild81 Startet 15.Februar Link til dette innlegget Startet 15.Februar Noen som har erfaring med Tix kraft fra båtpleiebutikken? Vurderer vårvask pakken de selger. Vårvask Sitér dette innlegget Link to post
Mariner-45 Svart 17.Mai Link til dette innlegget Svart 17.Mai Ingen erfaringer, men ser ut til at andre aktører selger middelet vesentlig billigere. Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 22.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai Hvilke? Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 22.Mai Link til dette innlegget Svart 22.Mai Jeg synes ikke den imponerte. Helt på det jevne Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
-morten- Svart 22.Mai Link til dette innlegget Svart 22.Mai Får jo kaustisk soda på biltema for 169, den kan du blande så sterk eller svak du vil. selv har jeg så rein båt at jeg slipper å bruke sånne midler. vasker båten sikkelig rein før vinteropplag. Gjennom sessongen bruker jeg biltema vokssjampo som ikke tar poleringa. funker like godt som de dobbelt så dyre merkeproduktene jeg bruker til bilen, men er jo ikke like drøy da. Må bruke litt mere Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Fantino Svart 22.Mai Link til dette innlegget Svart 22.Mai En dunk med Surfex HD til 398,- hos BG så har du vaskemiddel i årevis, også til felger, terrasse mm. Skumlanse og microfiberpad på skaft. Børste på antisklien. Oksalsyre på Bauhaus til bleking av gul gelcoat. Sitér dette innlegget Link to post
Kineser Svart 25.Mai Link til dette innlegget Svart 25.Mai Prøv Abnet, den er fantastisk 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.