Bilo Startet 19.Februar Link til dette innlegget Startet 19.Februar Da har vi kjøpt oss ny båt, og skal prøve en ny type båtliv. Båten er en Bella 621 DC fra 2007, med en 135hk Mercury Verado bakpå hekken. Båten er i god stand, men vi skal gjøre noen små oppgraderinger før vi setter den ut. Vask og polering skal også gjøres, så vi satser på å sjøsette i påska. Med denne båten satser vi på noen turer mot Sandnessjøen i sør, og kjærringøy i nord, og noen overnattingsdøgn i båten. "Gammelbåten" var mere sånn dagstur og fiskebåt med mye støy og lite comfort, så dette blir spennende 😊👍 Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 19.Februar Link til dette innlegget Svart 19.Februar Gratulerer med ny fin båt Sitér dette innlegget Link to post
Bilo Svart 19.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar Takk 😊 Måtte bare våren komme 🌞🌞 Sitér dette innlegget Link to post
Bilo Svart 19.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar Jeg tenkte å lage en "sengebunn" i finér i midten av buesofaen, sånn at vi får solseng lik det på bildet. Hvor får man tak i finérplater i teak skal tro ? Får man det hos vanlige byggevarehandler ? Jeg skal også pusse og shine teaken som er på dekk og i dørken. Hva slags olje bør jeg bruke for å få en matt/silkematt finish etter pussinga ? Sitér dette innlegget Link to post
Bilo Svart 23.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar Teak har jeg fått tak i, men jeg tar gjerne imot tips når det gjelder valg av treolje 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.