Boatmad Startet 21.Februar Link til dette innlegget Startet 21.Februar Ikke mange land har en konge som elsker båt og sjø som Norges konge. La oss på gruppen gratulere kongen med dagen :) Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 21.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar Boatmad skrev On 21.2.2025 at 22.43: Ikke mange land har en konge som elsker båt og sjø som Norges konge. La oss på gruppen gratulere kongen med dagen :) Vis hele sitatet Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Februar Link til dette innlegget Svart 22.Februar Ifølge Hans Kongelige, er han ikke overvettes begeistret for verken båt eller sjø. Han er hekta på å konkurrere. Intervju på TV for noen år tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Klstad Svart 22.Februar Link til dette innlegget Svart 22.Februar Husker jeg ble litt skuffete da jeg leste følgende fra intervjuet: Jeg er ikke så veldig glad i å seile på tur og seile bare for å seile, det har alltid vært for å trene til et eller annet, sa kong Harald under intervjuet og la til: - Jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke liker å seile i det hele tatt, det er konkurransene jeg egentlig liker. men gratulerer med dagen 😊 Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 22.Februar Link til dette innlegget Svart 22.Februar Klstad skrev On 22.2.2025 at 17.07: Husker jeg ble litt skuffete da jeg leste følgende fra intervjuet: Vis hele sitatet For meg spiller det ingen rolle hva han måtte like og ikke. Fyren er grepa uansett og helt konge. Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 22.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar pipe skrev On 22.2.2025 at 19.40: For meg spiller det ingen rolle hva han måtte like og ikke. Fyren er grepa uansett og helt konge. Vis hele sitatet Enig Pipe :) en hedersmann av hel ved :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 22.Februar Link til dette innlegget Svart 22.Februar En hedersmann ja, stolt av kongen vår! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.