Marqies Startet 27.Februar Link til dette innlegget Startet 27.Februar Har en Power tech 18,5 x 19 4 bl stål. Kontaktet Windrace for og ta den ned 2 tommer på stigning. Dette kunne ikke gjøres, jeg trodde ikke det var ett problem men det er det tydeligvis. Finns det noen andre firma som kan gjøre dette. Står på Bravo 2. Link to post
hanto1 Svart 27.Februar Link til dette innlegget Svart 27.Februar Hør med Andvik propellers. Har fått justert 2 " på Winrace tidligere, men det var ikke stålpropell. Link to post
Swingswong Svart 27.Februar Link til dette innlegget Svart 27.Februar Om den propellen ikke er veldig dyr vil det for lønne seg å kjøpe en ny og selge den gamle. Om det er mulig å få tak i den stigningen du ønsker da Link to post
jake Svart 27.Februar Link til dette innlegget Svart 27.Februar Jeg har en 18,25 x19p treblader aluminium men kunne trenge en litt tyngre propell. Den er vel lettere enn din. Interessert i en byttehandel? Link to post
Eika Svart 27.Februar Link til dette innlegget Svart 27.Februar Andvik ordner dette, han er en tryllekunstner. For en stund siden fikk han 2 propeller av en kamerat som var ødelagte, han laga faenma en 5 blader cleaver ut av restene han fikk Link to post
Marqies Svart 28.Februar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar n Jeg har en 18,25 x19p treblader aluminium men kunne trenge en litt tyngre propell. Den er vel lettere enn din. Interessert i en byttehandel? Usikker, skal kontakte Andvik. Har en 3 blader, 17 3/4 x 21 L stål, til samme drev, har vurdert salg av den , tror ikke forsjell på alu stål utgjør så mye som 2tommer. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn