Jump to content

Edit History

Båtopptrekker

Båtopptrekker

Jeg må lage meg et enkelt båtopptrekk for en 14" aluminiumsbåt. Ser på Youtube (se vedlagte bilde fra Youtube) at det ofte brukes doble/enkle  hjulsett skrudd på bjelker. Jeg har dog ikke funnet slike hjulsett i Norge, som f.eks på Biltema. Hjulene  sitter på trebjelker og de er skråsatt på et metallfeste. Noen som vet hvor slike er å få kjøpt? Båten veier bare 60 kg og jeg har sidebjelkene.

båtopptrekk.jpg

Båtopptrekker

Båtopptrekker

Jeg må lage meg et enkelt båtopptrekk for en 14" aluminiumsbåt. Ser på Youtube at det ofte brukes doble hjulsett skrudd på bjelker. Jeg har dog ikke funnet slike hjulsett i Norge, som f.eks på Biltema. Hjulene  sitter på trebjelker og de er skråsatt på et metallfeste. Noen som vet hvor slike er å få kjøpt?

båtopptrekk.jpg

Båtopptrekker

Båtopptrekker

Jeg må lage meg et enkelt båtopptrekk for en 14" aluminiumsbåt. Ser op Youtube at det ofte brukes doble hjulsett skrudd på bjelker. Jeg har dog ikke funnet slike hjulsett i Norge, som f.eks Biltema. Hjulene  sitter på trebjelker og de er skråsatt på et metallfeste. Noen som vet hvor slike er å få kjøpt?

• Create New...