Jump to content

Noen som kan anbefale et godt slangekamera?

Lars H.

Recommended Posts

Ttopp skrev for 7 timer siden:

@Tore B det er jo ikke bra, var det samme cameramsom lars kjøpte det markedsføres jo nettop for dettte formåle å se under båten o.l fra blant annet rs. 

noen som vet om kameraer med bedre bilde og som tåler vann. Vi se på zinken under båten også i vinterhalvåret.

Ser ut som det er det samme som Lars kjøpte. Modell nr. på mitt er YPC99 

Tenker også å kjøpe, kanskje det på elektroimportøren. Er bilda så pass bra at det går greitt å vurdere tilstand på zink? Må ikkje å vere superkvalitet, men bør fungere ok sjølvsagt. Ufordringa blir vel å ikkje miste mobilen i sjøen når du ligg på brygga:ler: Trur snart at eg må lage ein eigen post for "drukna" utstyr på båtbudsjettet:glorie:

Går ut fra at dette er samme kamera: link I så fall bestiller eg hos West, då eg må ha litt anna utstyr også... 

Bare vær obs på disse kameraene vanligvis har fast fokus på ca 10cm avstand. Så de er lite egnet til oversiktsbilder fra litt avstand.

Er på mitt 3. billigkamera nå, men har ikke prøvet kamera som det er linket til i denne tråden.

Generelt et suverent verktøy til sitt bruk.

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Ja er samme på west.

Kjøpte mitt i dag på elektroimportøren siden jeg uansett skulle ha bilen på service rett ved, jeg testet det så vidt og det er helt greit bilde. Til og begynne med synes jeg det var dårlig men så trykket jeg øverst i venstre hjørne der det sto HD og kunne da velge å gå fra dårligst kvalitet (som den sto på til 1600x1200,HD )og da ble det et helt annet bilde

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...