Kineser Startet 6.Mars Link til dette innlegget Startet 6.Mars Finnes det drevspray som beskytter i 2 sesonger, på lik linje som Jotun sin nonstop supreme? Og skal man spraye belger etc med drevspray? Link to post
Fantino Svart 6.Mars Link til dette innlegget Svart 6.Mars Etter min erfaring så finnes det ikke drevspray som varer en sesong en gang 😄 En børste med langt skaft og bading med en skrubbehanske anbefales dann og vann. Er mye å hente på å holde drev og propeller noenlunde reint. Link to post
Kineser Svart 6.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars Fantino skrev for 2 timer siden: Etter min erfaring så finnes det ikke drevspray som varer en sesong en gang 😄 En børste med langt skaft og bading med en skrubbehanske anbefales dann og vann. Er mye å hente på å holde drev og propeller noenlunde reint. Skjønner, takk for svar! Bruker du drevspray på belger? Link to post
Fantino Svart 6.Mars Link til dette innlegget Svart 6.Mars Har vel ikke aktivt brukt drevspray på selve belgene nei, usikker på effekten der. Har ikke drev nå lenger men pleide alltid å pusse lett og gå over med drevspray for å gjøre drevet glatt, men groen kommer uansett. Det mest effektive er egentlig å sørge for at sollyset ikke kommer til. Ligg med hekk mot nord om mulig, stor badeplattform hjelper, evt drevpose. Link to post
Bigdrago Svart 7.Mars Link til dette innlegget Svart 7.Mars Jeg sprayer alt unntatt anodene:) drevspray er mild mot belgene, det går fint. Link to post
Førstefender Svart 8.Mars Link til dette innlegget Svart 8.Mars Når jeg hadde drev ga jeg blaffen i utseende, de står jo helst under vann, rullet drev med vanlig bunnstoff (de fargene som er godkjent for aluminium), hadde veldig lite groe, men mer enn skroget. Gjorde ikke noe spesielt med belger. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn