Jump to content

Finnes det drevspray som varer i 2 sesonger, og skal belger etc også behandles med drevspray?

Kineser

Recommended Posts

Etter min erfaring så finnes det ikke drevspray som varer en sesong en gang 😄 En børste med langt skaft og bading med en skrubbehanske anbefales dann og vann. Er mye å hente på å holde drev og propeller noenlunde reint. 

Fantino skrev for 2 timer siden:

Etter min erfaring så finnes det ikke drevspray som varer en sesong en gang 😄 En børste med langt skaft og bading med en skrubbehanske anbefales dann og vann. Er mye å hente på å holde drev og propeller noenlunde reint. 

Skjønner, takk for svar! Bruker du drevspray på belger?

Har vel ikke aktivt brukt drevspray på selve belgene nei, usikker på effekten der. Har ikke drev nå lenger men pleide alltid å pusse lett og gå over med drevspray for å gjøre drevet glatt, men groen kommer uansett. Det mest effektive er egentlig å sørge for at sollyset ikke kommer til. Ligg med hekk mot nord om mulig, stor badeplattform hjelper, evt drevpose. 

Når jeg hadde drev ga jeg blaffen i utseende, de står jo helst under vann, rullet drev med vanlig bunnstoff (de fargene som er godkjent for aluminium), hadde veldig lite groe, men mer enn skroget. Gjorde ikke noe spesielt med belger.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...