Jump to content

Båtforbundet ønsker å støtte opp om en viktig undersøkelse om toalett utslipp i Oslofjorden

Roger jo

Recommended Posts

"Båtforbundet" ønsker å støtte opp om en viktig undersøkelse som ser nærmere på hvordan forbudet mot utslipp av kloakk fra fritidsbåter i Oslofjorden påvirker båtfolk. En masterstudent ved Universitetet i Sørøst-Norge gjennomfører en studie for å kartlegge erfaringer og holdninger blant båtbrukere.

Båtforbundet vil få full innsikt i de overordnede resultatene fra undersøkelsen, og full tilgang til den ferdige masteroppgaven når den blir publisert. Dette vil være nyttig i arbeidet videre for båtfolkets interesser i området.

Her kommer mer informasjon fra Anders, masterstudenten, som gjennomfører undersøkelsen:

Båtfolk, jeg trenger din hjelp!

Jeg gjennomfører en masteroppgave ved Universitetet i Sørøst-Norge hvor jeg undersøker båtfolkets erfaringer og holdninger til forbudet mot utslipp av kloakk fra fritidsbåter i Oslofjorden. Målet er å kartlegge hvordan forbudet har påvirket båteiere, deres båtbruk og rutiner.

For at undersøkelsen skal gi et mest mulig representativt bilde, trenger jeg hjelp fra deg som har eller bruker båt i Oslofjorden. Undersøkelsen tar ca. 10–15 minutter å besvare, og alle svar behandles anonymt.

Klikk her for å delta: https://nettskjema.no/a/466211

Dine erfaringer og meninger er viktige – tusen takk for at du tar deg tid!

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Roger jo skrev 7 minutter siden:

Båtforbundet ønsker å støtte opp om en viktig undersøkelse

Hvem er "Båtforbundet" ?
Hva er din rolle og kobling til "Båtforbundet"

Jeg synes rett og slett det sømmer seg at du er transparent  når du igjen går ut som dette og skal ha informasjon.

dieselfan skrev for 15 timer siden:

Hvem er "Båtforbundet" ?

Er vel kollektiv  medlem via  båtforeningen siden jeg fikk brev om  undersøkelsen.

Sidene at det var et yndig tema her på Baatplassen , så er det en gyldig mulighet til å få påvirke svarende i en  masteroppgave.  mener jeg.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

dieselfan skrev for 17 timer siden:

Hvem er "Båtforbundet" ?

Jeg synes rett og slett det sømmer seg at du er transparent  når du igjen går ut som dette og skal ha informasjon.

Du får svar på det når du klikker på lenken fra TS

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...