Jump to content

Forskjell på "vanlig" Lowrance Elite 9 FS og Black Edition?

Henryk94

Recommended Posts

Er ute etter å kjøpe en ny kombimaskin med kart og ekkolodd. Har sett meg ut Lowrance elite 9 fs. 
Ser at det selges en black edition som koster 3 lapper mindre enn den "vanlige", men jeg klarer ikke å finne ut av om det er noen andre forskjeller på de enn fargen. Er det noen som har kjennskap til disse og kan hjelpe litt her? Synes det er litt rart at det er så stor forskjell i pris hvis det bare er fargen som er forskjellig. 

Tenkte å pare denne med en HDI 50/200kHz svinger for litt variert kystfiske. 

Er det evt. noen innvendinger på bedre kjøp i forhold til pris/ytelse?

Black Edition - Mjøsservice

Vanlig Elite FS 9 - Mjøsservice

Svinger - Marineshop

Jeg gjorde et lite søk på ymse sider, og jeg klarer ikke så se at det er andre forskjeller enn fargen, nei. Den sorte utgaven selges til redusert pris stort sett overalt, så det er vel en slags kampanjemodell. Billigste jeg fant lå rundt 8500 kr. Jeg kjøpte selv en FS 9’ for rundt 8500kr for et par år siden, og da var det en utstillingsmodell. Så den prisen virker bra. 

Det er bare fargen som er forskjellig. Men vær obs på pakker med svinger, i USA selges Black Edition typisk i pakke med TotalScan i stedet for 3 in 1 Active Imaging svinger. 3 in 1 AI er en nyere svinger med forbedret SideScan. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...