Reed Startet 10.Mars Link til dette innlegget Startet 10.Mars Hei. Hva gjør Dere i slike tilfeller der skruen sitter bom fast? Bildet er av ett 20 år gammelt drev. Setter stor pris på all hjelp😃 Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 10.Mars Link til dette innlegget Svart 10.Mars Var den skruen på bildet min ville tatt riktig bits og holdt på plass i sporet, så ville jeg tatt en 0.5kg hammer og slått noen tunge slag på bitset, så ville jeg tatt en butt meisel og dunket på skruehodet sideveis fra 2-3 sider. Rense sporet skikkelig før du prøver å skru opp skruen, vær 100% sikker på at du har riktig bits/skrutrekker før du prøver å skru opp skruen. Sitér dette innlegget Link to post
mrsilicon Svart 10.Mars Link til dette innlegget Svart 10.Mars Har god erfaring med å bruke en slagskruetrekker, som denne https://www.biltema.no/verktoy/handverktoy/skrutrekkere/skrutrekkersett/slagskrutrekker-2000030859 Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 10.Mars Link til dette innlegget Svart 10.Mars den der får du opp med slagskrujern og rett bits Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Allan E Svart 10.Mars Link til dette innlegget Svart 10.Mars Syrefast skrue i aluminium? Det kan sette seg noe alldeles. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 10.Mars Link til dette innlegget Svart 10.Mars Bruk Varme, så et godt rapp med slagskrutrekker. Sitér dette innlegget Link to post
Reed Svart 11.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars Mange takk for svar. Det ble en suksess med varme og WD 40 Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 12.Mars Link til dette innlegget Svart 12.Mars Du har løst det, men ett tips i sånne tilfeller, bruk ventilslipepasta på skrujærnet, øker grepet på skruen enormt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.