Jump to content

Agder Kalesje - erfaringer?

Kjettingkasse

Recommended Posts

Hei.

Jeg står å ferd med å bestille en kalesje til båten vår og fikk et godt tilbud av Agder Kalesje.
Når jeg googler litt finner jjeg en veldig variasjon i anmeldelsene. Noen melder om store problemer med oppfølging og reklamasjoner, mens andre er strålende fornøyde.
Det virker som om de fleste dårlige erfaringene er fra Corona-tiden så mulig de slet litt da.
Noen med litt nylige erfaringer å dele?

Jeg kjøpte kalesje fra Agder kalesje i fjor til min Marex, så har jo ikke all verden erfaring. Men god passform på den jeg fikk. 

Ganske sikker på at den er produsert i Asia eller noe, for det står produksjonsdato på kalesjen og jeg mottok den 4 uker senere.

Jeg bestilte kalesje der i vinter og fikk den nøyaktig på avtalt dato! De hadde orginalmalen og jeg ønsket noen endringer fra den, og det var de veldig behjelpelige med! hyggelige folk der og arbeidet ser meget bra ut. Grei pris var det også.  var borte hos de i kristiansand og kan bekrefte at det sitter 3 stk der og syr kalesjene i deres lokaler. har ikke fått prøvd den på båten enda så vet ikke noe om passformen.., men de sa at om det var noe jeg ikke var fornøyd med var det bare ta kontakt så kom de gjerne hjem til meg for å sjekke/ta den med for justering. 

Jag köpte en Nidelv 28 med ny kalesje fra Agder K. Er meget fornöyd med allt. Riktigt bra detaljer som ikke en allminlig sömmerska skulle tänkt på. Och töyet er riktigt gott. Så lett och simpelt att hålla rent.

Har dock fått justert bågen foran. Satte på rörisolasjon så kalesjen blev tyst når det er mye vind.

Anbefalles

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...