Torsen67 Svart 18.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars Worry II skrev for 14 timer siden: Tanken er supergod, Thorsen, men ikke bruk den blandingen du har kjørt på motoren etter rens. Den blandingen er nok ganske mettet. Du kan se om det er noe futt igjen, men etter 2-4 timer rundt i sjøvannskretsen, ville jeg kjørt det du har brukt rett i havet og heller satset på en dunk nummer 2 til videre rens av ting i garasjen Takk for tips, da slipper jeg å bli skuffet Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 19.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars mateco skrev On 18.3.2025 at 0.48: Et lite tips som er relatert til temaet: Systemrens på sjøvannside! Takk, det der var en veldig fin tråd som har gått meg hus forbi. Men de fleste mener at strømmen skal gå motsatt vei, for å forhindre "utvasking og kavitatering"! Akkurat hva som menes med det vet jeg ikke Gjør du? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.