Jollyen Startet 18.Mars Link til dette innlegget Startet 18.Mars Hei. Oppdaget at stevnen på gummibåten til ungane er pille råtten. Er det mulig å bytte denne ? eller er det bare å kaste ? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 18.Mars Link til dette innlegget Svart 18.Mars Jeg er redd for at det blir mer arbeid enn det er verdt. Du kan vurdere å bare smelle på litt epoksy og glassfiber for å få noen ekstra år ut av den. Brukes gummibåten med motor? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Hulda Svart 18.Mars Link til dette innlegget Svart 18.Mars Glassfiber vil ikke funke på min 'gummibåt'. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18.Mars Link til dette innlegget Svart 18.Mars Eg har fiksa slik skade med å lima og bolta på ei tilpassa baderomsplata. Det holdt i fleire år. Kor lenge veit eg ikkje for jolla blei seld. Sitér dette innlegget Link to post
Jollyen Svart 18.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars Den har en 4hester på. Merket at den va ganske blaut og vrei seg litt mykje.. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 18.Mars Link til dette innlegget Svart 18.Mars fremgangsmåte for bytting: https://www.maritim.no/pvc-rib-og-gummibat-akterspeil .. så må man ta en vurdering på om dette er noe man har lyst til å prøve på selv , eller om at det er like greit å la noen andre overta problemet + kjøpe noe nyere Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Hulda Svart 18.Mars Link til dette innlegget Svart 18.Mars Flott info @ivar! Når jeg leste ordet 'stevn' i første innlegg, koblet jeg det ikke til 'akterspeil', beklager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.