Ask Startet 24.Mars Link til dette innlegget Startet 24.Mars Hei. Poden vil bruka båten til overnatting under landstreffet første helga i mai. Korleis er det med gjesteplassar i Sandnes? Plar det vera vanskeleg å få plass når det er slike store arrangement i området? Noko spesielt eg bør tenkja på? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 24.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars Båten er ein seglkatamaran på 38 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 25.Mars Link til dette innlegget Svart 25.Mars Det du trenger å tenke på er hvordan båten ser ut etter å ha hatt 138 russ innom på nachspiel :) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Ask Svart 25.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars Russegruopa kallar seg "Påfyll" Det seier vel det meste... Gjengen har diskutert Internt, og vil heller ligga i Stavanger hamn. Sandnes utgår, og det er veldig ok for skipperen som skal segla til og frå treffet. Då avsluttar eg denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 25.Mars Link til dette innlegget Svart 25.Mars Godtas ikke! Vi krever rapport etter endt russekalas:) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars Maika skrev for 6 timer siden: Godtas ikke! Vi krever rapport etter endt russekalas:) Eg skal freista å huska på å avgje rapport, men det er jo eit gamalt slagord som seier "Ja til selvbestemt rapport" Eg kan nemna at eg har fått tak i nett til å ha mellom båten og brygga. Årsaka seier seg sjølv. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 6.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai Maika skrev On 25.3.2025 at 23.59: Godtas ikke! Vi krever rapport etter endt russekalas:) Då er russetreffet over. For vår del gjekk det greitt. Pga. melding om 11-12 sekundmeter motvind ved Kvitsøy blei det bil og leid kåk på gjengen. Sjølvsagt sterk motvind begge vegar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.