Lars Hansen Svart 11.Juli Link til dette innlegget Svart 11.Juli dennrick skrev for 5 timer siden: Jeg gjorde dette selv. Kom til å tenke på innlegget ditt igjen, så jeg tenkte å spørre deg om du gjør noe spesielt for å sikre kontakt mellom drevet og anoden? Hos meg er det to "halvmåner" som er boltet sammen. Det er samme anodene som jeg har, det er viktig å skrape inn til blankt på det øvre festet mener jeg det er, anodene blir klemt sammen inntil dette feltet på drevet. De eldre modellene har 2 bolter som skrus inn i drevet, der blir det alltid bra kontakt... Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Takk for det Lars Hansen. Hos Framnes ble båten plukket opp av krana som avtalt for over en uke siden, og da jeg ankom 45 minutter for sent, så hang den og ventet. Ikke meningen å spamme egen tråd, spesielt ingenting nytt er å melde, annet enn at nå er vi sjøsatt og jeg har kjørt båten tilbake til båtplassen før vi starter båtferien imorgen. 21.8C i vannet ved Tønsberg Tønne. Omtrent ikke vind, så det var varmt. Det var to nye anoder på kjølen, og det var simpelthen herlig å trykke på to "on" knapper på styrepanelet til thrusterne, ny software med ny Sleipner logo under oppstart, pil ned på begge, og så melder de tilbake at de er klare for oppdrag. Maks 1-2 sekunder tok det. Opp igjen går også raskt, og helt uten feilmeldinger og pipelyd som alle i mannskapet hørte bortsett fra meg. Tilfeldigvis ved ankomst i Sandefjord er her dokk, kran, båt, mast og to seil "perfectly lined up" med sola. Vi håper dette er et godt tegn for sommerferien i båten vår Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.