Tom Rør Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Det ble egentlig en slapp dag i dag, med småstell på sjarken og en tur i butikken. Vi får ha museet tilgode. Jeg rakk "et bedre måltid"hos en av de bedre etablissementene i omegnen også Jeg måtte kjøpe også nytt gjesteflagg, da det gamle var stygt. Et minimum av respekt er at gjesteflagget ikke er lurvete når man er på besøk :-) Rungsted er en ryddig og fin havn, og nabolokalet til der vi ligger tilhører Den kongelige danske Yachtklubben Det ble ikke så mange bilder i dag:-) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 17 timer siden Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Rungsted er min barndoms by og jeg har tilbragt uendelige timer på havnen og stranden. Her lærte jeg at svømme, at sejle, jeg kyssede min første pige i Blixens have og mit første job var som opvasker på kroen. Senere arbejdede jeg to år på tankstationen overfor (som dengang var en Esso og havde både selvbetjening og betjente (af mig) pumper). Ak ja… Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 16 timer siden Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Det så jo aldeles nydelig ut der! Fine bilder med god stemning. Og godt å se deg i pølsebua. En Tom Rør tråd uten pølsekiosk bilder vil føre bekymring! Nå er alt som det skal være!👍 Er det noen karakteristiske forskjeller på danske og norske pølser, smakstype etc? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 15 timer siden Link til dette innlegget Svart 15 timer siden Gabi skrev 21 minutter siden: Det så jo aldeles nydelig ut der! Fine bilder med god stemning. Og godt å se deg i pølsebua. En Tom Rør tråd uten pølsekiosk bilder vil føre bekymring! Nå er alt som det skal være!👍 Er det noen karakteristiske forskjeller på danske og norske pølser, smakstype etc? Her vi dønn enig @Gabi! 😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.