Jump to content

Velkomst og viser min „nye” båt, Risør 23

fifion

Recommended Posts

Hei ! Jeg vil på forhånd beklage stavefeilene mine, jeg lærer fortsatt norsk ☺️ Forrige uke kjøpte jeg min første Snekk og jeg har noen spørsmål. Jeg fant ingen informasjonstavle om båten men tror det er Risør 23, er det noen som er enig med meg? motoren er Yanmar 3GM30F .Kan noen fortelle meg mer om denne båten? Jeg har vanskelig for å finne noe om denne båten på internett. Jeg planlegger å bygge om båten litt, jeg har en Kalesje men den trenger reparasjon, jeg trenger virkelig rør til Kalesje men får ikke kjøpt dem noe sted. 😁Hilsen alle og jeg venter på dine meninger, svar og råd

IMG_0983.jpeg

IMG_1046.jpeg

Ser ut som en veldig grei båt. Og motoren pleier å være relativt problemfri.

Gratulerer!

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Ser ut som du har kjøpt en Risør 23 fot type åpen ja. se link til en på Finn her: Risør 23 åpen

Motoren skal være problemfri under normalt vedlikehold.

Som sagt , kalesje og rør/stenger vil som regel et firma som leverer nye kalesjer kunne hjelpe med.

Velkommen til forumet også !

Redigert av Trawler 42 (see edit history)

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...