SEA_84 Startet 26.Mars Link til dette innlegget Startet 26.Mars Hei, Jeg har de siste årene vært medlem hos Skipperiet og er fra tidligere oppvokst med båt. I år vurderer jeg å kjøpe egen båt for første gang. Jeg jobber i nærheten av Skøyen og er på utkikk etter en plass som er i det området for å kunne ha mulighet til å bruke båten mest mulig etter jobb. Er det noen som har tips til gode havner i det området og evt. hva jeg bør forvente å betale for en plass. Mest sannsynlig kjøper jeg en seilbåt under 30 fot. Mvs SEA_84 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Mars Link til dette innlegget Svart 26.Mars Da hadde jeg meldt meg inn i Frognerkiles Baatforening av 1860. Sitér dette innlegget Link to post
Luske_Ludvig Svart 26.Mars Link til dette innlegget Svart 26.Mars Wow lykke til med seilbåtlivet! Gleder meg som en unge til min båt kommer på sjøen om 2 uker Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 26.Mars Link til dette innlegget Svart 26.Mars Hulda skrev 59 minutter siden: Da hadde jeg meldt meg inn i Frognerkiles Baatforening av 1860. Vi er medlem på 7. året. Ikke fått plass enda (36 fot seilbåt). Men det er billig, rundt 6000 for vår båt. De kommersielle har plass uten (eller kort) venteliste, til en helt annen pris. Sjekk seilforeninger, de krever ofte regatta-deltagelse, mot gunstige priser og annen tildeling enn ren ansiennitet. De fleste er nok ferdig med årets tildeling av plasser. Sitér dette innlegget Link to post
Regattafisker Svart 26.Mars Link til dette innlegget Svart 26.Mars Mye ledig på dronningen om dagen. Men litt stiv inngang.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Mars Link til dette innlegget Svart 26.Mars Med 6000/år, ikke prøv Son. Jeg var medlem der på 70-tallet, søkte aldri om båtplass. Tenkte at def å være medlem ville kunne gi innblikk i markedet. Vi lå i bøye ute ved Killingen noen år. Jeg vokste opp på Skøyen, og hadde den første båten min ute på Killingen. Jeg vet ikke hvordan det er med ledige plasser der ute nå. Bilparkeringen virker nokså stresset. Annerledes i 1960. Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 26.Mars Link til dette innlegget Svart 26.Mars Prøv Skarpsno båtforening eller Skarpsno Bøyehavn Sitér dette innlegget Link to post
Regattafisker Svart 26.Mars Link til dette innlegget Svart 26.Mars Horst skrev 1 time siden: Prøv Skarpsno båtforening eller Skarpsno Bøyehavn Vet du hvordan prisene er her? Edit: Litt kjapp på avtrekkeren der. Fant prislisten til slutt. :) Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 26.Mars Link til dette innlegget Svart 26.Mars Hulda skrev for 1 time siden: Med 6000/år… Sommer, en stund siden jeg sjekket - nå 8000. Litt mindre for vinter. Pluss medlemskap i båtforening. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 29.Mars Link til dette innlegget Svart 29.Mars Sjekk med KNS på Killingen som de nettopp har overtatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.