Mr_Stian Startet 30.Mars Link til dette innlegget Startet 30.Mars Heisann. Jeg har ett par TAMD121C motorer med Twin Disc MG-510A gear. Disse er jo hydrauliske og har lest flere plasser at en ikke kan gå med en motor av da det ikke vil bli smøring av gear. Men fant følgende i manualen som fulgte båten: Leser jeg dette riktig at jeg kan gå med båten uten drift på gearet i 4 timer om gangen? Det er en oversikt lengre bak i manualen som lister diverse spesifikasjoner på mange forskjellige gear. Der finner jeg ikke MG-510A listet. Dette er gamle motorer så kan være greit å vite hva en skal gjøre dersom en får problemer med den ene motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 30.Mars Link til dette innlegget Svart 30.Mars Hei Vet ikke ikke helt hva som er riktig , men jeg hadde festet aksling med stropp for låsing. Hvertfall over lengre tid.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 30.Mars Link til dette innlegget Svart 30.Mars Du tolker riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 30.Mars Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars Gulborg skrev On 30.3.2025 at 7.48: Hei Vet ikke ikke helt hva som er riktig , men jeg hadde festet aksling med stropp for låsing. Hvertfall over lengre tid.. Vis hele sitatet Nettopp slike kommentarer som har gjort at jeg er usikker! 😅 Det er ikke veldig rett frem og få låst av akslingen ser du så greit å vite hva som kan gå og ikke. Men da tenker jeg at Hulda sitt svar her er godt nok for min del. Med mindre andre har noen andre meninger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.