BåtGeir Startet 31.Mars Link til dette innlegget Startet 31.Mars For det kan jeg ikke selv huske å ha fått. Og ikke finner jeg noe som jeg kan ha lagt bort heller. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 31.Mars Link til dette innlegget Svart 31.Mars Har ikke fått noe enda. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 31.Mars Link til dette innlegget Svart 31.Mars Nope… Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 31.Mars Link til dette innlegget Svart 31.Mars Ikke mottatt noe her heller Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
LM 605 Svart 31.Mars Link til dette innlegget Svart 31.Mars Ingenting enda .... Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 31.Mars Link til dette innlegget Svart 31.Mars Ikke jeg heller. Har heller ikke fått VHF-klistremerkene ennå. Begge deler er betalt. Sistnevnte vet jeg bruker å variere mye, men RS-merkene har jo alltid kommet en gang i februar, som et slags tidlig vårtegn og påminnelse om at nå er det ikke lenge igjen før årets (hoved)båtsesong starter! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Code0 Svart 1.April Link til dette innlegget Svart 1.April Lå i postkassa i dag. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 1.April Link til dette innlegget Svart 1.April Da er vel dette i komminga . Sitér dette innlegget Link to post
olla Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April @Pequod kanalplan mener jeg at det kom mail om i år at det må bestilles, tror ikke det sendes ut pr automatikk.Dog inkludert/gratis fortsatt. https://www.kystradio.no/s/article/Bestill-nødprosedyre-kanalplan?language=no Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April olla skrev On 2.4.2025 at 5.01: @Pequod kanalplan mener jeg at det kom mail om i år at det må bestilles, tror ikke det sendes ut pr automatikk.Dog inkludert/gratis fortsatt. https://www.kystradio.no/s/article/Bestill-nødprosedyre-kanalplan?language=no Vis hele sitatet Ja, ikke kanalplan jeg tenkte på, men disse runde merkene som bekrefter at man har betalt VHF-lisensen. De kommer litt som dann og vann. Fikk dem i fjor, men ikke året før... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
HiWard Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April For min del skulle jeg ønske man kunne velge å ikke få disse merkene, jeg klistrer dem aldri på båten uansett. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Eureka Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April Har aldri vært medlem av RS, men fikk nylig e-post om invitasjon til kurs i arv og testamente 😅 Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April Jeg håper fremdeles at de uteblir. Unødvendig reklame. Jeg vil ikke ha unødvendige klistremerker på båten. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Code0 Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April olla skrev On 2.4.2025 at 5.01: kanalplan mener jeg at det kom mail om i år at det må bestilles, tror ikke det sendes ut pr automatikk. Vis hele sitatet Ser ut til at kanalplan skal distribueres: Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 4.April Link til dette innlegget Svart 4.April Redningsselskapet har fått nytt faktura system, jeg har ikke fått autogiro som jeg pleier. Fikk sms i dag om at jeg var slettet som kunde om jeg ikke betalte, fikk ordnet det etter en telefon til dem nå. Vil tro dette gjelder flere og derfor ingen klistremerker.. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 4.April Link til dette innlegget Svart 4.April Jeg har mottatt faktura både som epost og i nettbanken, og denne ble betalt på forfall. Men har ikke motatt merkene, så forsinket utsendelse må ha annen årsak enn manglende betaling. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
NilsPils Svart 4.April Link til dette innlegget Svart 4.April Klistremerkene kom i posten i går og gikk rett i søpla (som hvert år) . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.