Jump to content

2025-Redningsselskapets årlige klistremerker- noen som har fått de?

BåtGeir

Recommended Posts

Ikke mottatt noe her heller

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

olla skrev 37 minutter siden:

@Pequod kanalplan mener jeg at det kom mail om i år at det må bestilles, tror ikke det sendes ut pr automatikk.Dog inkludert/gratis fortsatt. https://www.kystradio.no/s/article/Bestill-nødprosedyre-kanalplan?language=no

Ja, ikke kanalplan jeg tenkte på, men disse runde merkene som bekrefter at man har betalt VHF-lisensen. De kommer litt som dann og vann. Fikk dem i fjor, men ikke året før...

Redningsselskapet har fått nytt faktura system, jeg har ikke fått autogiro som jeg pleier. Fikk sms i dag om at jeg var slettet som kunde om jeg ikke betalte, fikk ordnet det etter en telefon til dem nå. Vil tro dette gjelder flere og derfor ingen klistremerker..

Jeg har mottatt faktura både som epost og i nettbanken, og denne ble betalt på forfall. Men har ikke motatt merkene, så forsinket utsendelse må ha annen årsak enn manglende betaling. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...