NOR15186 Startet 1.April Link til dette innlegget Startet 1.April Jeg har en Danfoss kompressor tilknyttet mitt båtkjøleskap som trenger litt mer gass. Det noen om det finnes gode alternative gasser til kjøleskap som originalt benytter R134a? Alternativene bør være godkjent for salg, ha tilsvarende effekt og ikke være eksplosive. Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 1.April Link til dette innlegget Svart 1.April Det finnes alternativer Elektroshop.no Har selv Danfoss kompressor i min båt, men kan ikke huske at det finnes tilkoblingen for påfylling av gass ala slik nippel tilkobling som finnes i bilens AC. Sitér dette innlegget Link to post
NOR15186 Svart 3.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April Jeg tror alternativene på elektroshop er ok for AC i bil, men ikke i en båt fordi gassen er tyngre enn luft og eksplosiv. Det er ugreit i en båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.